Reklamacje i zwroty

 

REKLAMACJA

W przypadku, gdy zakupiony towar posiada wady fabryczne lub nie działa prawidłowo - napisz do nas maila lub zadzwoń w tej sprawie, a następnie wyślij go na adres sklepu: Sklep Żongluj.pl, ul. Wajdeloty 10/62, 20-604 Lublin. Aby rozpatrzyć reklamację, odeślij nam: reklamowany produkt,dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz napisz w mailu numer zamówienia, numer telefonu oraz adres zwrotny wysyłki jeśli jest inny niż adres w zamówieniu. Termin rozpatrzenia reklamacji to 7 dni od chwili otrzymania produktu.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie  - towar zostanie wymieniony nowy - sprawny. W przypadku wyczerpania nakładu lub innych przyczyn - zwrócimy pieniądze lub zaproponujemy inny produkt dostępny w naszym sklepie.

 

ZWROT

Masz prawo zwrócić towar do sklepu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jeśli nie spełnia on twoich oczekiwań.  

 

OTRZYMAŁEŚ NIE TO, CO ZAMAWIAŁEŚ?

Bardzo przepraszamy. Widocznie nastąpiła pomyłka, błąd z naszej strony. Prosimy, skontaktuj się ze sklepem, a my na nasz koszt doślemy Ci brakujące towary. Jeżeli poprosimy Cię o odesłanie towaru - zapłacimy za jego wysyłkę.

 

 Pozdrawiamy! Zespół Żongluj.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl